varför är jag så rolig?


 
mtwtfss | 


dagens wtf-moment var typ när katten spydde upp en hel fisk? var typ som att se något födas??
dagens sad-moment när jag inte alls kunde se något serieavsnitt i skolan pga ingen "watch online free"??
dagens happi-moment är aldrig happi,mer hippo hehehe
dagens rage-moment mongon som snackar skit = blir deprimerad man bah va förväntade du dig beyotch.
dagens varför-moment alla andra i min 'klass' har fått sina försäkringspengar förutom Ida för jag vet inte hur??
dagens wierd-moment var på engelskan då en tjej var antingen hög eller dyngrak och inte formulerade en enda mening typ bah sluta sup liksom


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback