3 januari 2013


 
mtwtfss | 


Hahaha alltså mår fortfarande sådär och har därför inte skrivit något men ah bakfylla + att jag typ har vart sjuk i två veckor var inte roligt att komma över. Har fortfarande ont i halsen + feber idag men åker till 'skolan' imorgon.
Vad hände på nyår då? Jo en hel del roliga grejer men det roligaste var nog när Jennifer _faceplantade_ rakt ner på isen preciiiis när jag sa att det var is utanför bilen,som tur så har hon ett tjockt huvud och skadades inte..............kan inte sluta skratta + att jag fick torka upp spya = inte roligt. Men ah,roligt som sagt med raketer rakt ut i helvetet och några roliga/pinsamma bilder som aldrig får läggas upp lol.
 
Annars så började jag ju i skolan igår vilket var en stor besvikelse? Var bara fyra pers som kom (antar att alla var bakfulla?) och en lärare,men en tjej från min förra kurs går där so it's all coolio. Plus att vi fick sluta en timma efter att vi hade börjat.
 
over n out
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback