A constellation of tears on your lashes. Burn everything you love, then burn the ashes.


 
mtwtfss | 



Har liksom fullt upp med skolan,i måndags så tittade vi på Django Unchained (omfg,så bra???) & idag så gjorde vi thaisoppa och semlemuffins!!! Imorgon så blire bowling i någon timma & JESS BLIR 11?!?!?!?
På alla stjärtarsdag så tillbringar jag tre timmar i skolan med att titta på en smartboard och sen så är jag ledig.
:)))))))))))
Annars så går jag på bio (Ego,som faktiskt var bra),äter avokado i mängder och kollar på serier. Allt för att glömma bort hur ovärt liv jag har :)))).
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback