den tjugotredje december.


 
mtwtfss | 


Hemkommen ifrån Borgstena osvvv.
Åkte i fredags efter julavslutningen då jag var uttråkad och visste att om jag stannade då så skulle jag bara ligga i sängen pga väldigt väldigt trött efter stressig vecka lol. Så istället var jag där och umgicks ^_^ och i lördags åkte vi och julshoppade så jag fick klart julklappsinköpen iaf<333
Fett mö med folk dock så ville mest hata men det får man inte i decemer!!
 
Nu så booorde jag sticka ner till affären för att fixa kattsand och minimarshmallows till min varma choklad ikväll,ska ba titta på juliga filmer så att jag får lite julkänsla haha.
 
toodles.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback