Changes on our hands and on our faces, oh, oh memories are mapped out by the lines we'll trace.


 
mtwtfss | 


Hejsan :P
 
känner mig rätt så dålig,är typ dum i hela huvudet för på torsdag så har jag en redovisning i ett ämne som JAG FULLKOMLIGT HATAR MEN JAG FICK INTE DET JAG VALDE SÅ FUCK U SKOLAN & eftersom jag ändå var hemma idag så tänkte jag börja med det MEN har inte powerfuckingpoint på min dator?!!?!?!
Vill skjuta mig själv.
Har även 2 olika matteprov,en samhäll/natur redovisning+inlämning,en svenska redovisning,engelskauppsats & två fucking böcker som ska läsas kvar??? PÅ TVÅ FUCKING VECKOR HAR LÄRARNA LAGT ALLT???
 
får fan magsår.

annars så tittar jag på SATC / Musikhjälpen och äter satsumas.
måste kirra julklappar.
dö.
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback