aldrig mer mellandagsrea.


 
mtwtfss | 


åkter ner med syster vid typ 10 och då var det inga shOOppare men sen asså........fett mycket ppl som PROMPT skulle ställa sig där köerna är för att typ prata??? Sjukt irri hela dagen pga det haha.
Men hittade det som jag hade tänkt föpa för fullt pris på rean??? Sammetsleggings,glitterstrumpor & världens längsta kofta MMMMMMMMM.
Annars så har jag bara tvättat idag & nu ska jag fortsätta med serietittandet,six feet under,samt moffa grönsaker + dipp.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

svar: vilken av designerna menar du? <3

Svar: den du hade med uppdelade kolumner,förstår du vilken jag menar? haha
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback