torsdagen den tjugonionde augusti


 
mtwtfss | 


 
Om man kanske skulle uppdatera här kanske?
*går iväg i 15 min*
/oj haha,glömde bort inlägget....................................katten ville ha littte mat osvvvvvvv./
 
Men ah,skolan har ju börjat. Känns väl sådär yolo,har ju inga "vänner" där längre men men jobbigare saker finns ju.
+ så har denna skola någon fetisch med att ha kompisövningar i hela veckor så förhoppningsvis så börjar skolan påriktig nästa vecka? Kan liksom allas namn nu och jag gillar inte lekar haha.
 
Funderar också lite på vilka tillval jag ska välja nästa vecka,har estetiskt tillval på måndagar och på fredagar har vi ett annat tillval som är mer som typ psykologi / samhäll osv. Tror att jag ska välja foto eller bokcirkeln igen på måndagar om det finns som alternativ. Tar jag foto så kanske jag börjar använda lillekameran mer igen och bokcirkeln är väl mest för att man inte behöver vara i grupp lol (gillar inte böckerna man ska välja att läsa där).
 
Ska dock använda kameran lite i helgen faktiskt! Lillkusinen Clara döps på lördag så funderar på att ta med den & Emma ville gärna ha gravidfoton så det "måste" jag hitta tid till innan lille Benjamin ploppar ut haha.
 
Var väl det jag ville skriva ner,ska fixa om lite i designen & kanske svara på kommentarer!
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback