vad jag tittar på.


 
 | 


varning för långt inlägg.............
(dessa serier är inte ens en bråkdel utav alla jag ser på,sorry not sorry)
ARRESTED DEVELOPMENT
ÅH,älskar denna serien om familjen Bluth. Handlar om Michael Bluth och hans familj efter att Pop Pop har åkt i fängelse för att ha förskingrat(?) från familjeföretaget. Det finns tre fantastiska säsonger M E N det ska börja sändas en fjärde säsong på Netflix den 26 maj(??),men antar att någon annan kommer att streama det för annars kan jag inte se på det??? ://
 
COMMUNITY
Antar att de flesta har sett serien menmen,älskar humorn i denna ÄVEN fast fjärde säsongen är lite sådär :/
De har liksom typ........ändrat på Britta & Annie för mycket?? I avsnittet där de är dockor så känns det lite som om de har försökt att slutshame:a Annie? + att hon som är jätte studieinriktad helt plötsligt failar historia???
Britta har de liksom gjort mer blåst i varje avsnitt känns det som?? :(
 
NEW GIRL
Handlar om Jess som i första säsongen har blivit dumpad utav sin otrogne kille,hon flyttar in till Nick,Schmidt & Winston (i början så var det Coach men han är med i Happy Endings nu yolo) och lever det perfektaste livet??
Eller ah,den första säsongen ♥♥♥♥♥♥ för jag orkar inte med att huvudpersonerna i serier ALLTID ska bli tillsammans osv :/
 
GIRLS
Känner som att alla borde veta om denna fab serie? Men iaf,följer Hannah,Jessa,Marnie & Shoshanna i the prime of their life typ!!! Älskar typ alla avsnitt (som Marnie ej är med i opz),faaast är lite kluven när det gäller Lena Dunham pga dumma tweets. :/
 
VERONICA MARS
Världens grymmaste serie någonsin gjord. Alltså åååh,ni måste se denna fantastiska skapelse.
Handlar om Veronica vars bästa vän blev mördad och hon tar upp mordet då hon inte tror på vad som hände,hon hjälper även andra med dektetivarbete då hennes pappa jobbar med det. Finns tre säsonger men den första är bäzt OCH OMFG DET BLIR EN FILM 2014!!!!????
 
THE WALKING DEAD
Ah. Helt fucking grym serie,har liksom inget annat att säga om den.
Förutom att Carl är ett stort jävla psycho som bara skjuter en annan människa sådär.
Jag kan skjuta dig,ungjävel.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

åh bra att du skrev det här inläggetr! nu har jag massa nya serier att titta på! ahaah swag

Svar: do i detect a hint of sarcasm? :(
♡ ida ♡



Tack! vill gärna trycka min konst på tygväskor och kanske t.shirt.. men allting kostar att göra.. att bli medlem på etsy kostar också (tror jag) alltså why. Jag vill ju säölja för att jag är fattig ahahah

Svar: du skulle nog få en jävla massa respons tror jag,speciellt om du tar beställningar :)
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback