Ida blir irriterad..


 
misc | 


http://media.tumblr.com/tumblr_m7uw8aQcbm1qi2sux.gif
x. när småpojkar kallar mig pms monster för att jag framför min åsikt,som äger.
x. när jag inser att jag tydligen är den enda som ser att oneteaspoon shortsen är asfula.
x. när perfekta pers föds och jag tvingas leva med dem.
x. när kioskmongot som jag delar liv med måste prata,andas & leva.
x. när jag som fattigaste ever hittar finfina kläder/skor.
x. eller när jag är ett rikemansbarn och bara slösar pengar på slömat och smycken.
x. när bloggesse gör så att min blogg blir fulast i världen.
x. eller när andra bloggare har fula layouts.
 
BITCH IDA OUT.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback