FavoriteN.


 
misc  watched | 









1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Jag kan hitta den länken jag använde till cs5, har aldrig fått virus eller nånting, och om du är rädd för virus ladda ner avast, gratis virusprogram, men jag kollar efter länken!!



http://thepiratebay.se/torrent/6341895/ADOBE_PHOTOSHOP_CS5.1_EXTENDED_EDITION_%5Bthethingy%5D_ där är en bra torrent, drar alltid ner från thethingy och det funkar alltid bra, inga virus eller nåt!!



HAHAHAHAHAHAH



Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se


Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥



Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback