18 september.


 
mtwtfss | 



Min säng är mysigast. Ännu mysigare är den nu när jag har hittar en filt(!!!!!) utav alla hundra jag har haft tidigare,sov med bara den inatt my bby. Dock så ångrade jag mig när jag vaknade 05 utav att jag frös som inget annat. Idag märks det även att jag bor i regnstadeN då det riktigt öser ner och alla mina saker på balkongen är nu pisseblöta. Så_jäkla_roligt. Nu så försöker jag att titta på The Vicar of Dibley på youtube,det går sådär haha.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

hejsan! du var med i denna tävling: http://emzaans.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-valfri-vara.html

företaget och jag missuppfattade varandra. för att vara med måste man länka till varan i url-fältet (där man annars skriver sin blogg, så det blir en klickbar länk) så om du vill vara med måste du länka till varan där. ledsen för missupptaget, hoppas du vill vara med i tävlingen ändå!!! :)



sv. vad glad jag blir :) nu räknas du oxå med i tävlingen! :)



Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback