I don't know where I belong (Hey!) I don't know where I went wrong (Ho!) But I can write a song (Hey!)


 
captured | 


 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

AJJ Stackar din syster. ska dom fixa hennes framtänder sen?

Svar: vet ej,hon ska dit imorgon men de borde ju göra det lol.
ida ☂



alltså, fett brutalt!
och ja dom borde ju fixa dom, haha

Svar: haha thug life yo.det blev fixat idag,hon ser någorlunda normal ut igen..
ida ☂



haha vilken tur, alltså vad hände egentligen, det ser hemskt ut haha :0

Svar: vi bor som sagt omringade utav skog+berg,smartot sprang ner för en skogsstig som var lerig(låg alltså ner för ett berg) + det var svinmörkt och det slutade med att hon faceplantade några vassa stenar lol.
ida ☂



okej............måste skratta lite, ha ha ha. ne men ah, det var ju ganska onödigt måste jag få säga...

Svar: både grät & skrattade då,mest grät för att jag är en känslig storasyster men sen på vårdcentralen så garvade jag åt henne,hillbilly_02_gurl liksom lol.
ida ☂




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback