Hoping that no one will see,everytime she dried her tears.


 
mtwtfss | 


den här dagen har inte gjort något annat än sugit. är arg,trött & besviken. & imorgon så börjar allt om igen,först krut på morgonen i fem timmar & sen ett 'ungdomsmöte' på arbetsförmedlingen. förhoppningsvis så får jag in pengar imorgon eller på onsdag & då får jag även pengar till ett fucking busskort.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Hur mycket pengar kommer du få? :)

Svar: haha kommer inte ihåg men ska betala hyra på 1400:- så det + lite mer tror jag.plus 500 för ett busskort varje månad,behöver ju inte så mycket egentligen.
ida ☂



alltså seriöst kram, hatar när andra har dåliga dagar.....
men kommer du få pengar från soc också eller? :)

Svar: *cyberhugz*ja,får försörjningsstöd nu när jag bor hemma & jag vet ju fortfarande inte om jag får pengar från arbetsförmedlingen..
ida ☂



pappa sa att jag skulle gå till soc och prata om det jag också, men eftersom jag har en fond med pengar så trodde han inte att jag skulle få några pengar av dom....

Svar: nä,han pratade om att det blir svårare om man har pengar..men du får väl inte ut dem ändå?
ida ☂



jo nu får jag ut dom, när jag fyllde 18 vart dom ju lixom mina, men jag måste gå till banken för att få ut dom....
förhoppningsvis hittar jag ett jobb snart så jag slipper den här skiten......

Svar: jahaaa *rIk TjEj* eller?? nä,men de räknar ju hur stor inkomst du har redan osv,hoppaz dock att du får jobb för jag måste gå på en massa möten och söka tio jobb i veckan lol.
ida ☂



alltså jag har några kontakter men är så jävla feg, för jag har bara telefonnummer, vill dö

Svar: ......låter som om du är med i maffian......
ida ☂



hahahahahhahahaha omg. jo men jag är en maffiadotter

Svar: fatta så coolt....emelina corleone...
ida ☂



mitt nya namn oki

Svar: så.jävla.thug.gangsta.
ida ☂




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback