Been tryin' hard not to get into trouble,but I,I've got a war in my mind.


 
mtwtfss | 


ja jo,här händer det inte mycket. har varit hemma idag då jag inte fått mina pengar vilket gör det jobbigt för mig att ta mig till ställen,men jag fick det för någon timma sedan. så nu har jag knappt pengar kvar YAAY,nä men betalade hyra till mamma & köpte busskort(500 kronor,fuck you västtrafik.) & FKN PLÅSTER AW YEA! dock så grät jag nu när jag bytte,ontontont & jävligt äckligt. ska dra till kursen imorgon igen och sen till centrum,får gå själv haha forever alone.. tänkte köpa mig en bra jacka & en mobil men ugh nej,vill kunna leva resten utav månaden osv.
veeeeet att jag bara pratar om pengar men det är det enda jag tänker på nu typ,måste räkna ut hur jag ska göra osv. jobbigt att vara vuxen ja.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Köp de saker du behöver och som är viktigast! :)))
hur mycket pengar får du?



Västtrafik är verkligen riktiga hycklare. Det har blivit hemskt dyrt att åka kollektivt.

Svar: Jäkligt dyrt,ville gråta när jag betalade. För detta pris så borde deras förare samt bussar bli bättre.
ida ☂




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback