Lights will guide you home and ignite your bones.


 
mtwtfss | 


Hallelujah,mamma gav med sig och vi har fått upp ljusstakar,nu så väntar jag bara på att mina små tomtenissar får hitta hem med! Vi har även fått snö,som stannar på marken,nu och jag vill bara äta apelsiner & dricka thé!11!!!!
Älska julen liksom?? Älska minusgraderna som gör att man kan ha på sig tummevantar,mössa och stickade strumpor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
............
..............
.....................................
.....................
 
 
 
over n out


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Alltså vadå thé? det heter ju te!
dude not ok

Svar: det heter thé motherfuckling
idapls



kom på att man kan också skriva thé...

Svar: dats rite
idapls



Sv: Haha ja visst är videon rolig :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback