120601 - hejters meik me fäjmöss


 
misc | 


Alltså. HUR svårt kan det vara att förstå att man EJ tar bort en design by logga/länk när man väl har fått en (gratis) design. HUR många gånger ska jag behöva att säga/skriva detta? Jag bryr mig inte om du har bytt header/färg,det är fortfarande jag som har spenderat apmycket tid på att göra designen för att du är för dum.
Okej om du nu är ett jävla retard och inte fattar något,men när jag har gjort allt för att du ska bli nöjd (sitta och maila fram och tillbaks med ändringar utav header i veckor/månader) och du fortfarande tar bort min länk efter att jag har sagt till då fan får jag snebryt.

Sen så har du inte lyckas ta bort länken helt gummz,det är fortfarande kod kvar + att den står kvar på arkiv osv.
Försök att fixa detta i kodmallen som du inte ens visste fanns.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))

Ledsen för eventuella stavfel osv,men klockan är 02.00 och då fungerar jag ej.



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback