120530 - I’ve got excuses for all these things that I tried in my life.


 
music | 




1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: det går inte, alltså nationella i engelska var det sista gången man kunde visa att man kunde, men det gick åt skogen för mig. Hon har satt jättekonstiga betyg och jag är så arg, jag ska gå och prata med rektorn om det haha.

Tror inte att det går, blir orättvist mot andra om jag gör extra uppgift. Får väl leva med det här, och det suger för jag vet att jag kan bättre och förtjänar bättre betyg D:



btw the maine äger <3



sv: kommer inte ens ihåg vad du skrev, hahahaa men aja.




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback