120524 - Knittaz for life.


 
mtwtfss | 


Lite tjocka bilder ifrån de senaste värmedagarna osvvvvvv.
Solat hobbitbena man bah,hej blekiz. Idag så har jag hjälpt till med att pynta inför avslutningen (imorgon omfg),segat i Friden,gjort ett prov på 10 minuter som gav mig VG i kursen och även fikat/lunchat och fått ett finfint kortgrejz.

Imorgon efter avslutningen så ska jag and ze Emma dricka lite vin på min balkong och sedan kanske sticka till viva för att titta på ett band ellerrrrrr något.



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att vara med och få chansen att vinna: http://presenttips.org/?p=35 ?



Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att vara med och få chansen att vinna: http://presenttips.org/?p=35 ?




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback