ordbajsar om blöggen.


 
misc | 


Min blogg är tråkig just nu. Eller så kanske har den varit det hela tiden. Orkar inte veta lol.
Vet dock inte vad jag ska göra för att den ska blir mer läsvärd? Ja,jag brukar läsa den ibland. Don't judge.
Ska jag ha mer bilder? Designtipz? Inspiration? Musik? Vardagsbabbel? I needz the hjelpi.
Skulle typ göra en apsnygg header,Josephine hjälpte mig med bilderna men sen så tappade jag lusten helt och hållet. Jag började på en "ny bloggsida" där info om mig samt kameran ska stå men det verkar inte hända något med deeeeeeeeet. Ugh,min blogg suger.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv; Finns svar på bloggen ang blonderingen! ^^



Kram <3 /Hoshi



din blogg är bra som den är :D

men du borde fota mer och lägga upp de häääär!



Nej. Din blogg suger inte! Den är rolig att läsa och du tar fina bilder! Du har en grymtsnygg design, så fortsätt bara som du gör :) ;) (säger jag som om jag var värsta proffset >.<'') Jag gillar den!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback