120629 - Buffalo Soldier, Dreadlock Rasta,fighting on arrival,fighting for survival


 
mtwtfss | 


 
Dåliga bilder på håååret menmne,det är iaf asrött uppe på huvudet och lite mer blond/orage i topparna.
Jao vad har jag gjort sen senast............tittat på serier och vart hos Emmalush brür. Och städat. Herreguuu,så jag har städat. Men inte nu längre nänä.
Nu är jag bara sJuKt sugen på godis ifrån VIDEOMIX (kommer aldrig att heta Hemmakväll) och mat.
Vädret suger fortfarande dase då det spöregnar och sen vid 22.00 så blir det asvarmt med sol.
Man bah ah tjennaaaaa.
 
JA,min design är asssssssfuuuuuuul. Men inget blir som jag vill och ifknvol-ösknfvalökd orkar inte längre.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

BLOGGA MER DÅ




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback