120619 - Aw yiss.


 
blog  mtwtfss | 


Vaknade precis upp och tänkte logga in på bloggen (beroende<//3) men sååå gick det ej att komma in på publishme och jag blev helt 'mothafuckin aw yiss'. Men nu inser jag att jag inte skulle velat ha det nya så mycket för jag fattar verkligen nada typ. Fast det verkar ändå ganska lätt och nu kan man ha taggar,flera kategorier och man kan även svara på kommentarer i kommentaren.
Fast det kommer jag nog inte göra så mycket,gillar att gå in på andras bloggar och svara.


*Edit* Tydligen så funkar flera kategorier bara om man har blogg.se egna designer eller? Och mina kategorier finns tydligen inte förutom den jag har postat i nu?


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

fin blogg :)



sv: jo det har jag, men provade att rita igen och den här blev mycket bättre! :) därför tkr jag att jag har förbättrats haha tack dude :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback