only dumb bitches say swag so...swagger mofo's.


 
captured  watched | 


 
Såhär ser man ut efter 10 års krökande samt rökande.................................
Eller ah snarare efter 10 års tittande på CSI Miami. Asså fatta att jag har DEVOTADT heeela 10 år utav mina snart fyllda 20 år med att titta på älskade CSI Miami (samt vanliga CSI)???????
Borde få ett pris eller något. Typ our_most_favourite_fan_92
10.fucking.år.
 
 
Har även drämt till trollnäsan så att den är svullen och gör ont,feel my pain. ://///////////
Annars så har jag bubbelvatten,chirre,dirre och klubbor.
Hatar orden chirre samt dirre. Jävla svennar.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Vinn konstmatrial för värde 500,- , hur grym tävling och enkel tävling som helst.
Gillar du inte konst eller något liknande, så kan du alltid vinna det till någon annan!
DELTA NU:
http://mohammedis.se/2012/july/tavling-vinn-konstmatrial-varde-ca-500-.html#comment



chirre dirre? Du är typ den enda som jag har läst som använder de orden.. dear lord



fin blogg!



oh 10 år! Du borde verkligen få pris! :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback