I want you,all tattooed,I want you bad.


 
captured  mtwtfss | 


 
Fick lite tidiga födelsedagspengar utav min ena släkt,så det blev liiiiiiite nytt haha. Först i Knalleland så blev det en klänning,skor,smycken och parfym,sen så missade jag bussen hem i centrum så jag skulle bara 'kolla' lite.......blev en full kasse ifrån gina tricot med + ett piercingssmycke.
 
Köpte även jordgubbar lol,typ hälften var dåliga lol. Men ah nu slöar jag i sängen,fötterna värker efter att ha gått i dåliga skor och mina axlar är brända efter solen.
 
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

vart det mycke rea på gina tricot i centrum också?

Svar: Det var mycket mycket mer,allt kostade typ 29:-.Det var kaos överallt..
I D A | eldflickan.blogg.se




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback