jag känner mig fri,fri från negativa vibbar som brukar kunna ge mig panik,det brukar vara kris,men saker förändras och nu har jag ändrat min syn på mitt liv.


 
mtwtfss | 


Bilderrrrrr från dagen dårå,käkade subway(kjempegreittt) och gick runt på Knalle. Haffade även min syster då hon skolkade,ikke pra. Sen så har jag inte gjort mycket,sitter mest och läser. Just nu är det Infiltratören,apbra assö. Venne vad jag ska skriva om lol,fixar en massa filmer n shit och försöker att få ena katten att sluta trycka i sig allt.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

tackar! :)



Snygg design på bloggen tjejen!



tummen upp för dig :D

och subway smakade goottt :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback