fkn Die Welle.


 
mtwtfss | 


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH,äntligen har vi sett klart på Die Welle!111!!!! Tråkigare film finns fan inte,eller jo Avatar,men ändåååååååååååå. Så nu ska vi bara skriva om skiten och samtidigt dö littttte.
Fast sen så vet jag eller Marlene inte ens vad vi SKA skriva om så det så. Eller något. Typ.  Uh,värt inlägg elller.
Sitter iaf i datasalen nu och vi ska väl,någongång,börja skriva om filmjäveln.
Kommer inte kunna lägga upp 31 days eftersom att jag då inte har tillgång till internetttt.



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Den där "bilden som rör sig" var himla rolig! Men Die Welle suger, mega dålig film...




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback