I see you so please stay strong,I'll sing you one last song and then I'm gone,I don't wanna live this destiny it goes on endlessly.


 
mtwtfss | 


http://29.media.tumblr.com/tumblr_lyjxkf4ito1qc327io1_500.png

Allå allå,emliga armén.
Var hos tandläkaren idag och lagade ett hål ju..............fyfan vilken smärta. Har liksom sagt sen flera år tillbaka att jag är svinrädd för allt som har med tandläkare samt sprutor att göra och att jag liksom vill veta vad som händer annars så blir jag jätterädd(lol) meeeeeen det gjorde dem ju inte. Svimmade nästan när hon tog sprutan AHAHA och sen så sa hon hela jävla tiden att jag skulle öppna käften,vilket jag gjorde fast det tyckte väl inte dem som de drog som fa-an i min mungipa tills det började blöda. Nu har jag svinont i tänderna fastän att jag har tagit två starka värktabletter..
Somnade även en stund innan och så drömde jag att hela klassen var på ett Amazing Race liknande program i Hässleholmen och att alla lipade som fan pga att det var asstora hajar som typ sprang efter oss....................................hahaha wth?
Marlene är även snäll som fixar serier till mig som hon tar med sig imorgon så att jag har något att titta på i helgen hahaa,serielangarN.




1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

haha aaw

nu får du se till att bli frisk också, så kan vi plugga ännu mer matte... eller inte :P




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback