So let’s set the world on fire,we can burn brighter than the sun.


 
mtwtfss | 





ÅÅÅH,buffén var goood. Sushi,thai,kina och svenskt blandades i maGGen. Dock så blev jag dåligt någon timma efter och spydde (tack kära systrar för att ni kom hem med det...................................),but still worth it though.
Blev lite nyponsoppa,avslagen cola samt engergidryck sen på kvällen för att lugna magen,slår aldrig fel.
Var hemma idag men gick och fixade färg samt blekmedel så att jag kan fixa håret,ska be mamma trimma min lugg med. Köpte även avmaskningsmedel till katterna ahahah.





1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Tack desamma! Bloglovin byte?



Tack så jättemycket, vad glad jag blir ! :D

Detsamma förresten!



Sv: Tack så mycket ! huum lite knepigt att den gjort så, ser normalt ut på min.. Använder du firefox eller vad använder du ? kan vara därför..




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback