Sharing pillows and cold feet. She can feel my heart, fell asleep to it's beat,under blankets and warm sheets.


 
captured | 


 

Fixar ny musik,gosar med katterna,gläds åt de små solstrålarna och rensar.



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv; Tack så mycket! Vad glad jag blir:)

Jätte fin blogg du har! Bilderna är grymma!



Allt bra? ;)



SV: Tack så mycket!



Låter underbart :) Synd bara att solen går ner så fort.



tack detsamma! :)



sv: Eller hur, älskar det! Nagellacket kommer från Åhléns och är av märket Isadora. 70 spänn tror jag det kostade!



Otroligt fin bild, åh. Vill också kunna ha fläta.



sv: Alltså trodde att Awkward skulle vara liksom... Awkward? Hade varit roligare om man hade lärt känna henne bättre, se hur hennes liv är. Det är tråkigt att hon fick den snygga killen direkt, att de låg med varandra.

makes no sense.. snacka inte skit om Glee! mitt liv :(



sv: Okej tack för att du skriver vilken tävling du skulle vilja ha på min blogg! :D



Visst är han ;) synd att han bara kunde ha den typ 3 gånger innan den blev för liten:P



Svar: Tack och detsamma! Gillar din design. Enkel och stilren! :)



sv: tack detsamma :)



Jag har precis startat en ny tävling i samarbete med Smartasaker.se :) Om Inte den tävlingen passar dig så har jag flera andra också! Kika gärna in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram



fin bild! =D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback