Det måste vara jobbigt att äta,skita,äta,sova och äta.


 
mtwtfss | 



Detta är typ vad Brupertooo & FagmasterN gör i dagarna,fast det biter gärna sönder mina kläder/sladdar/gardiner och gör sönder allt som går att välta ner från fönsterblecket hahaha.
Har precist ätit och innan så var jag ute och fotade mina systrar,men mest på yngsta då hon är mer intresserad av att bli fotad. Typ väljer den finaste platsen,kläder,hur håret ska ligga och vart jag ska stå typ ahahah.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Jättefin blogg!

Följas via bloglovin?:)



sv: Taack :)



Söt !




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback