Every snowflake's different just like you.


 
mtwtfss | 



Hejjj (◡‿◡✿)
Ska snart ner till staden och fixa biljetter till någon film åt mig & Kevin,antingen The Hobbit 3D / utan 3D eller Breaking Dawn pt.2 (hans val?!!?!?!?!? ://)
Skall även visa min julklapp som jag vill ha utav honom,ett linne med Jax Teller :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ Var med mor igår och såg att jag kommer att få ett linne med SOA loggan på............
Gonna be guuuuuudddd. Fixar väl moders + systrarnas julklappar också..
//många punkter.....................................
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback