den sjunde december


 
mtwtfss | 


 
Är helt slutttttttt just nu,gick upp svintidigt för att pulsa igenom snön mot en bussresa fylld med p15 som sparkade till kattburen vilket gjorde så att Batman skrek ännu högre,för att sedan ta en annan buss med Emms iväg till veterinären. Sen hem,vara med mamma en stund,fixa bloggen och sedan åka tillbaks till veterinären med Kevin och hämta hem en lätt drogad kisse utan kulor. Bussresorna hem var lika skräckfyllda för kissen men han blev gladare när han äntligen fick äta igen hahah.
Nu så ska jag sätta igång Polarexpressen för att somna till,har en massa julfilmer som jag inte har sett tidigare.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

dat profilbild, gurl you hot




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback