07:41 & jag ligger ännu vaken.


 
mtwtfss | 


Vad som började med en liten rensning bland inläggen slutade med att jag tog bort 800 inlägg,hela 2011 är borta.
Vilket kanske var det bästa då jag är en annan person nu och vill inte ha glömda minnen som skaver.
 
Anledningen till att jag ens är vaken är för att grannarna har haft sina jävla fester till 05 och efter det så sköt de raketer under balkongen,så nu har jag inte bara halsont utan även huvudvärk. Fint.
Jag som börjar skolan på onsdag,hur ska det funka?


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

vad är det för skola??

Svar: Min gamla,fast en kurs som arbetsförmedlingen har som är utan prov & test.
idapls




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback