Details.


 
captured  mtwtfss | 


 
Fick använt mina finfina korshängen i lördags,fixade även iordning mina naglar på fredagsnatten.
Slarvigt gjort men jag gillar det. Här ser man även hur tunt mitt hår är nu lol.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Hey helllo, tänkte fråga dig om du kunde göra en design åt mig, absolut inget märkvärdigt, ungefär lite som din nu eller som Sandras, enkel men samtidigt så jag kan ändra bakgrund och ha länkar, om mig, bloglovin och annat sånt, säg till om du har tid, jag har inte bråttom! :3

Svar: Jadu,egentligen så orkar jag inte göra designer åt andra längre MEN jag lovade ju dig en ny för flera månader sen så jag borde ju fixa en nu lol.Okok,men vad menar du med länkarna?
I D A | eldflickan.blogg.se



haha, det är lugnt ;)
bara vanliga länkar så man kan länka till tumblr, andra bloggar osv, inget speciellt :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback