"Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln."


 
mtwtfss | 


"...the fuck is that?"
Alltså när jag var yngre så var det ju roligt att titta i spegeln {inte för att jag gjorde det ofta lol},jag gillade mitt långa och tjocka hår,mina ögon och min mun. Men efter år utav mobbning {"fyfan,du har ett ansiktet som bara din morsa kan gilla" osv} så har det ändras. Nu tittar jag mig bara i spegeln när jag måste typ när jag sminkar mig,fixar piercingarna,klipper luggen,färgar håret och för att titta så att jag inte har en fläck i röven haha. Så jag undviker spegeln på ett sätt,mest för att jag är rädd för Svarta Madam men också för att jag inte gillar spegel-Ida då jag inte tycker att spegeln speglar mitt rätta jag hoho. Konstig förklaring men jaaaaaaaaaa.



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: jag veeeeet, har inte skrivit på länge, har aldrig haft något att skriva om. Men ska göra det nu! :)



Du, jag förstår dig. Men du är en jätte fin tjej, tryck inte ner dig själv och låt så klart ingen trycka ner dig, ingen förtjänar att känna sig så! Det är inget fel på dig :)



kunde inte ha sagt det bättre än sandra där :) du är en fin tjej tycker jag!



DU ÄR SÖT!



Btw, vad är det för lista du använder dig av? Me wanna see :'3 euhhuhuhu!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback