It's not really goodbye after all.


 
watched | 


fjdknspözdlx
Mamma bad mig boka två biljetter till Deathly Hallows pt.2 till den 20onde!
vdfnklcnöpenmsd

Kommer att gråta konstant i 2 h och 10 minuter.
Fast vi kommer inte att se den i 3D,mest för att biografen här har så obekväma brillor och sen så har jag hört att det inte är så mycket 3D i filmen ändå.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH,JAG ÄR SÅ GLAD OCH LEDSEN PÅ SAMMA GÅNG.
DETTA ÄR SLUTET JU?!!?!!?!?
FRÅN ATT HA LÄST BOKEN 1999 TILL ATT SE DEN SISTA FILMEN 2011?




Min barndom är över.

image



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Tack så mycket! :)



JAG DOG :(



jadu, de är rätt stört! lite tomt nu när de är över :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback