When somebody tells you something about you,think that they know you more than you do..


 
mtwtfss | 


You don't know a thing about me.

Sup.

Sitter här på första(!) lovdagen och funderar på om jag ska dra mig ner till Maxi eller fortsätta att sitta här omringad utav katter..meh. Min bror kom hem med mat innan och både syskon och katter lost their shit,Rupert blev galen och typ skrek när min syster skulle dela maten haha. Funderar också på om katterna tror att jag är en katt eller bara smutsig för när de typ slickar varann(tvättar) så slickar de mig alltid på fötterna,händerna,ansiktet och runt munnen haha och även ibland på håret..........................................what's going on............. Jaja,slipper duscha..........................lol. Funderar även på om jag ska ha uppsatt hår på jul eller inte? Men någon här har snott en påse med julklappar och mitt nya hårband så jag måste typ ta en sjal och sätta upp håret med. Jaja,ner till Maxi och sen titta på Community säsong 2(tittade färdigt på 1an igår♥).

 



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Dina piercingar är grymma!!!



sv: förlåt för sent svar! hur är det med dig ikväll? :)



var gärna med i dagens lucka:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment kramis



snygg tjej!!



Fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med och släng gärna in en kommentar!:)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback