Jag tittar på Vänner.......................


 
watched | 


qurrrrl calm yo tits



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Ja det är jobbigt att behöva skriva ner för hand, men jag tyckte nästan att det var lite roligt, att få bekanta sig lite med mobilen... :D



Hmm... det är galet att jag har en sån mobil, det trodde jag aldrig! Hoppas du också får tillgång till en sån mobil någon gång om du vill ha en sån! Men innan jag hade en sån så hade jag en mobil utan touch och det tyckte jag var lite coolt, att inte ha det som de ''flesta'' har... Och om du någon gång får/köper såna skor så kommer dem klä dig mycket bra! :)



Hoppas han inte fortsätter bita när han blir älder, usch tänk vad ont >.< aj! När jag var yngre och min katt Elvis var en kattunge, så ''råkade'' han bita mig i näsan, men det var rätt åt mig!! För det var mitt eget fel, men det gjorde ont och blödde, dum liten unge var man, inte för att jag är speciellt mycket smartare nu... bara lite ^-^




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback