AAAAAAAAAH,kan inte sova.


 
mtwtfss | 


rfgvjmigs
Precis när jag ska sova så ringer min syster och säger att hon har köpt två kattungar och jag ska få ena i julklapp!!!!!!!!11!!! Älzkar henne just nuuuuuuuuuu,åååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh. Ska äslska sönder missarna...
Jen ville tydligen ha den gråa så då får jag den vittttta,kan inte bestämma mig för namnnnnnnn. Vill tyyp att han (båda är hanar) ska heta antingen Rupert eller Quasimodo.. Jennifers ska heta Batman ahaah,men jag lutar mot Rupert för det låter som om han vore en engelsk gentleman.♥


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: HAHHAHA OFTA!

söööta katter!



Åh vilka söta katter!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback